دسته‌بندی نشده

تاثیر شاخص ترین محصولات چربی سوز کارن چه مقدار است؟؟

اضافه وزن در بسیاری موارد موجب پایین آمدن اعتماد بنفس شده و فرد را هم در معرض انواع بیماری ها قرار می دهد. البته تاثیر منفی قابل توجهی هم بر روی ستون فقرات و مفاصل می گذارد. به همین دلیل باید به فکر روشی برای کاهش وزن بود. در میان محصولات برند مشهور کارن، چربی سوز های مناسبی وجود دارند که می توانند موجب کاهش وزن در افراد شوند. در این محتوا با ما همراه باشید تا به معرفی این محصولات به شما بپردازیم.

ال کارنیتین کارن

یکی از محصولاتی که می تواند با اثر معجزه آسای خود موجب چربی سوزی شود، ال کارنیتین کارن است. ال کارنیتین در بدن شما موجب آغاز چربی سوزی شده و با تبدیل چربی های بدن به انرژی ، آنها را دفع می کند. البته باید توجه داشته باشید که لاغری تنها مزیت ال کارنیتین در بدن شما نیست.

طبق یافته های پزشکان، مصرف ال کارنیتن در بدن موجب عملکرد بهتر مغز می گردد. همچنین این ماده در بدن موجب بهبود وضعیت عضله سازی می گردد و در واقع به همین دلیل است که ورزشکاران رغبت بیشتری نسبت به مصرف این ماده از خود نشان می دهند. برای آشنایی با دیگر مزایای این ماده ارزشمند می توانید مقاله به روش سلبریتی ها لاغر شو را هم در سلام مگ بخوانید.

چربی سوزی

میزان استاندارد مصرف ال کارنیتین برای هر فرد

گفته شده است حداکثر میزان مصرف ال کارنیتن برای هر فرد، روزانه 2000 میلی گرم است. با این حال باید توجه داشته باشید که در برخی از مواد غذایی مقداری ال کارنیتین وجود دارد و با مصرف این مواد غذایی، ترکیب فوق به بدن شما خواهد رسید.

به هر حال توصیه می شود که روزانه یک عدد از کپسول کارنیتین کارن استفاده کنید. همچنین بهتر است از مصرف بیش از حد ال کارنیتین پرهیز نمایید. چرا که ممکن است با آسیب های ناشی از این ماده روبرو شوید و سلامتی شما به خطر بیفتد. اگر هم خواستید دوز بیشتری از این ماده را مورد استفاده قرار دهید، بهتر است پزشک را در جریان بگذارید و با وی مشورت های لازم را انجام دهید.

هشدار مصرف ال کارنیتین

با اینکه ال کارنیتین دارای مزایای فراوانی است، اما در برخی موارد نادر سبب بروز مشکلات گوارشی در افراد می گردد. البته این اتفاق معمولا در افراد مستعد رخ خواهد داد و در واقع اگر شما دارای سیستم گوارشی سالم هستید، نباید از مصرف ال کارنیتین نگران باشید.

همینطور باید ذکر کرد که به دلیل حساسیت های ویژه بدن در دوران بارداری و شیردهی، باید از مصرف این ماده غذایی در این دوران خودداری شود. البته اگر شما از مادران حاضر در دوران بارداری و شیردهی هستید و همچنان به مصرف ماده فوق مصر هستید، بهتر است که نظر پزشک را در این خصوص جویا شوید.

محصولات چربی سوز

سی ال ای کارن

سی ال ای از دیگر ترکیباتی است که نام آن در زمینه چربی سوزی می درخشد. این ماده موجب می شود که چربی سوزی در بدن شما سرعت بگیرد و به این ترتیب در مدتی کوتاه به تناسب اندام دست پیدا کنید. در کپسول سی ال ای کارن مقدار قابل توجهی از این ماده گنجانده شده است تا به این ترتیب افراد به تناسب اندام دست پیدا کنند.

البته سی ال ای دارای خواص قابل توجهی برای قلب نیز می باشد. آنچنان که گفته شده است سی ال ای موجب باز شدن عروق قلبی می شود. سی ال ای در درمان برخی بیماری های قلبی هم می تواند موثر باشد. گفته شده است که این ماده برای درمان مشکل فشار خون نیز اثر مثبتی دارد.

میزان دوز توصیه شده برای مصرف سی ال ای

قابل توجه است که اگر می خواهید از فواید سی ال ای بهترین استفاده را ببرید، باید این ماده را در دوز مناسب استفاده کنید. بهترین دوز توصیه شده برای مصرف سی ال ای در افراد روزانه 6 گرم است. توصیه می کنیم از مصرف بی رویه این ماده خودداری کنید تا خدایی نکرده گرفتار اثرات منفی نشوید.

البته گفته شده است ورزشکاران می توانند تا روزانه 7 گرم نیز از این ماده استفاده نمایند. به هر حال به نظر می رسد با مصرف روزانه نهایتا 6 عدد از کپسول سی ال ای کارن این ماده در بدن شما تامین شود و دیگر نیازی به مصرف سی ال ای جداگانه نداشته باشید.

شاخص ترین محصولات برای چربی سوزی

آیا سی ال ای برای بدن عوارضی دارد؟

مانند تمامی مکمل های غذایی، مصرف سی ال ای هم برای تمامی افراد مناسب نیست. باید توجه داشت که افراد مبتلا به بیماری های کبدی یا کلیوی باید تا حد امکان این ماده را تحت نظر پزشک مصرف کنند. چرا که سی ال ای با اثرات قابل توجه بر روی کبد، افراد مستعد را درگیر خواهد کرد.

همچنین همانطور که در خصوص ال کارنیتین ذکر شد، در دوران بارداری و شیردهی باید تا حد امکان از مصرف سی ال ای خودداری کرد. چرا که ممکن است با اثرات منفی بر روی جنین، در رشد وی اختلالاتی را ایجاد نماید که شاید جبران ناپذیر باشد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم بانوان در این دوران از مصرف این محصول اکیدا خودداری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *