کرم مراقبت از پاشنه پا کرویا (50 میل)

شناسه محصول: 6269964000011 برچسب: , , , ,

تومان۲۶/۰۰۰

ناموجود

ناموجود

توضیحات

ترک پا، مشکل بسیار آزار دهنده ای است و بسیاری از ما تجربه آن را داشته ایم. وقتی که به این عارضه دچار میشوید، تقریبا به راحتی نمیتوانید قدم بردارید و همین امر موجب میشود که در کارهای خود با مشکل برخورد کنید. به همین دلیل میتوان گفت مراقبت از این عضو و رفع ترک پا بسیار مهم است. با اینکه شاید قبل از گرفتار شدن به این مشکل آنچنان توجهی به آن نداشته باشید. برای رفع این مشکل، روش های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها، استفاده از محصولات ضد ترک پا در سلام دارو است. کرم مراقبت از پاشنه پا کرویا برای حل این مشکل به وجود آمده است.

کرم مراقبت از پاشنه پا کرویا که از عصاره های طبیعی ساخته شده است، موجب افزایش گردش خون در ناحیه پاشنه پا میشود. این در عمل دو تاثیر را ایجاد میکند: اولا موجب از بین رفتن التهابات در پاشنه پا شده و درد را در این ناحیه به شدت کاهش میدهد. دومین تاثیر آن هم این است که پس از مدتی ترک های پاشنه پا شما را به طور کامل درمان میکند. به همین دلیل میتوان گفت محصولی کاملا کاربردی و ارزشمند است. ترکیبات این کرم بسیار هوشمندانه انتخاب شده است. اگر این محصول توجه شما را جلب کرده است، میتوانید هم اکنون آن را در سلام دارو سفارش دهید و در اسرع وقت دریافت نمایید.

ویژگی ها:

بهبود درد های موجود در پاشنه پا

از بین بردن کامل ترک های پاشنه پا

بهبود وضعیت گردش خون در پاشنه پا و رفع خستگی

طریقه مصرف کرم مراقبت از پاشنه پا کرویا:

این کرم را شب ها در ناحیه پاشنه پا مالیده و آن را به مدت هشت ساعت کامل بپوشانید. در مدتی کوتاه میتوانید تاثیر آن را مشاهده نمایید. مدت تاثیرگذاری آن 7 روز است.

توجه:

در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

ویژگی ها:

ساخت کشور

ایران

تاریخ انقضاء

1402/05/07

بازخورد و نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم مراقبت از پاشنه پا کرویا (50 میل)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *