ارتباط با ما

داروخانه شبانه روزی دکتر پرویزی

داروخانه شبانه روزی دکتر پرویزی واقع در محمدشهر کرج، با بیش از 20 سال سابقه در زمینه خدمت رسانی و فروش انواع محصولات نظیر مکمل های غذائی، مکمل های ورزشی، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم ارتوپدی و... فعالیت می نماید.

داروخانه شبانه روزی دکتر پرویزی واقع در محمدشهر کرج، با بیش از 20 سال سابقه در زمینه خدمت رسانی و فروش انواع محصولات نظیر مکمل های غذائی، مکمل های ورزشی، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم ارتوپدی و… فعالیت می نماید.

اولین داروخانه انلاین استان البرز با بیش از 5 سال سابقه در زمینه ی دارو و محصولات داروخانه

داروخانه آنلاین سلام دارو

با بیش از 5 سال سابقه و ارائه مرغوب ترین مکمل های دارویی و ورزشی و محصولات آرایشی و بهداشتی آماده خدمت رسانی به تمامی هموطنان عزیز می باشد.

نحوه ارسال سفارشات:

داروخانه سلام دارو در سریعترین زمان ممکن سفارشات شما را به سراسر کشور ارسال می کند. در هر زمان که سفارش خود را ثبت کنید، در اولین روز کاری بعد از نهایی کردن سفارش، مرسوله شما ارسال خواهد شد.

ضمانت اصالت کالا:

تمامی محصولات موجود در سلام دارو دارای لیبل وزارت بهداشت می باشند. سلام دارو تضمین می کند که محصولات مدنظر شما به شکل اصل تهیه شده و به دست شما خواهد رسید.

مناسب ترین قیمت:

جهت رفاه حال مشتریان عزیز و کسب رضایت آنان، تمامی محصولات موجود در سلام دارو با مناسب ترین قیمت عرضه می شوند. علاوه بر این، برای بیش از 90 درصد محصولات تخفیفات ویژه هم در نظر گرفته شده است. به این صورت محصولات با ارزان ترین نرخ به دست شما خواهد رسید.

نحوه پیگیری سفارشات:

پس از ارسال کالا و تحویل آن به پست، کد رهگیری مرسوله در اسرع وقت از طریق سرویس پیامکی به دست شما خواهد رسید. ضمنا از طریق شماره هایی که در قسمت تماس با ما ذکر شده است، شما می توانید سفارشات خود را پیگیری نمایید.

شماره تماس ها


پشتیبانی و مدیریت
  • 09120485145
ارتباط با دفتر سایت 
  • 02636330101