دسته‌بندی نشده

بهترین مکمل برای افزایش حجم عضله کدام است؟

بهترین مکمل برای افزایش حجم عضله کدام است؟

افزایش حجم عضله از خواسته های مهم هر ورزشکاری است. البته هنگامی که صحبت از بهترین مکمل برای افزایش حجم عضله به میان می آید، انتخاب اندکی دشوار می شود. زیرا در حال حاضر مکمل های ورزشی مختلفی در بازار وجود دارد و این گستردگی فرد را سردرگم می کند.

از طرفی هر مکمل ورزشی طرفداران خاصی دارد که نظریات را گوناگون خواهد ساخت. در این خصوص ذکر یک نکته حائز اهمیت است. هر مکمل ورزشی برای هر بدن مناسب نیست و به همین دلیل نباید به توصیه ورزشکاران دیگر به طور کامل اکتفا کرد. در اینجا ما سعی می کنیم مکمل های ورزشی پرفروش که تاثیر شگرفی هم در افزایش حجم عضله دارند را خدمت شما معرفی کنیم.

پروتئین وی

تامین پروتئین مورد نیاز عضله، به شما این امکان را می دهد تا حین تمرینات بتوانید عضلات خود را پرورش دهید و آن را به حجم دلخواه برسانید. طبق یک نظرسنجی گسترده در میان ورزشکاران، پروتئین وی بیشترین تاثیر را بر روی افزایش حجم عضله داشته است. به همین سبب ما این مکمل ورزشی را به عنوان نخستین مکمل در ابتدای لیست خود ذکر کرده ایم. هم اکنون نظر شما را به پروتئین وی های مرغوب و با بیشترین تاثیر جلب می کنیم:

  • گلدن وی کارن: گلدن وی کارن یکی از بهترین پروتئین وی های موجود در بازار است. با نگاهی به ترکیبات این مکمل ورزشی با عدد قابل توجه 22 گرم پروتئین در هر وعده روزانه روبرو می شوید که عدد قابل توجهی است. به عبارتی می توان گفت با مصرف پروتئین وی کارن، دیگر نیازی به مصرف مکمل های وی دیگر نخواهید داشت و این محصول نیاز شما را برطرف خواهد کرد.
  • پروتئین وی 100 ترک: 100 گرم پروتئین وی خالص در هر وعده روزانه! این مقداری است که با مصرف پروتئین وی ترک دریافت خواهید کرد. اگر کیفیت فوق العاده این محصول را هم در نظر بگیرید، متوجه خواهید شد که با یک محصول خاص و ایده آل مواجه هستید که می تواند به خوبی نیاز شما را برآورده کند.
  • دلیشس وی کیو ان تی: دلیشس وی یک مکمل تحت لیسانس بلژیک و با کیفیت است که مصرف آن شما را شگفت زده خواهد کرد. پروتئین وی موجود در این محصول به سرعت جذب عضلات شما می گردد. نقش این پروتئین را در حین و پس از تمرین به خوبی حس خواهید کرد.

کراتین مونوهیدرات

اشتباه نیست که به کراتین لقب بمب عضله سازی را داده اند. این محصول انرژی شما را افزایش داده و با تامین ترکیبات مورد نیاز عضلات، سبب افزایش حجم آنها خواهد شد. امروزه کراتین مونوهیدرات را هر ورزشکاری که به دنبال رسیدن به فرم ایده آل باشد مصرف می نماید:

  • کراتین اس ان ان: این کراتین به شکل خالصی در اختیار عضله شما قرار می گیرد، انرژی عضله شما را افزایش می دهد و در نهایت سبب افزایش حجم آن می گردد. به معنای واقعی کلمه، کراتین اس ان ان یک ترکیب ایده آل برای افزایش حجم عضله است.
  • کراتین یونیورسال: ویژگی متمایز کراتین یونیورسال، طعم های خاص این محصول است که ذوق مصرف کننده را برانگیخته می کند. علاوه بر این، محصول فوق تحت لیسانس آمریکا است و کیفیتی مرغوب دارد.
  • کراتین لوکس: این کراتین، خلوص، کیفیت بالا در کنار قدرت جذب سریع دارد. کراتین لوکس سبب می شود تا در کمترین زمان ممکن، بیشترین میزان افزایش حجم عضله را تجربه کنید. سلام دارو مرجع ارائه این کراتین با ضمانت اصالت و کیفیت مرغوب است.
  • کراتین کارن: کراتین خالصی را در اختیار بدن شما قرار داده که برای رشد عضلات شما موثر می باشد. هم اکنون ورزشکاران بسیاری از کراتین کارن استفاده می کنند. مدت کوتاهی پس از مصرف این محصول، تاثیر شگرف آن را بر روی عضلات خود حس خواهید کرد. این محصول در وزن های مختلفی عرضه شده است.

BCAA

شاید افراد عادی BCAA را نشناسند، اما ورزشکاران حرفه ای به خوبی با این ماده آشنایی دارند. Bcaa در واقع آمینو اسید های ضروری و مورد نیاز برای حجم گیری عضله است. پس می تواند شما را به آنچه که انتظارش را دارید برساند. Bcaa ساخته شده بر مبنای سه آمینو اسید والین، ایزولوسین و لوسین می باشد. بهترین مکمل های حاوی این ماده عبارتند از:

  • مکس بی سی ای ای مکس ماسل: ترکیب والین، ایزولوسین و لوسین با مقادیری بالا در کنار ویتامین های گروه ب چیزی است که با مصرف این محصول دست پیدا خواهید کرد. این محصول علاوه بر افزایش حجم عضله در ورزشکاران، افزایش انرژی و طبیعتا عملکرد بهتر در تمرینات ورزشی را هم به همراه خواهد داشت.
  • بی سی ای ای ترک: برند نام آشنای ترک تولید کننده مکمل بی سی ای ای با کیفیتی مناسب است. اگر ورزش را به شکل حرفه ای دنبال می کنید، باید حتما یکبار هم که شده از این مکمل استفاده نمایید.

نکات مهم برای افزایش حجم عضله در ورزشکاران

  1. برای افزایش حجم عضله باید سبک زندگی خود را مانند یک ورزشکار حرفه ای کنید. از مصرف بیش از حد نمک، نوشیدنی های گازدار و فست فود پرهیز کنید. همچنین خواب مناسب و با کیفیت هم یک اصل مهم است که باید آن را رعایت نمایید.
  2. همیشه از مکمل های ورزشی با کیفیت و اصالت استفاده کنید تا نتیجه آن را مشاهده کنید. هرگز مکمل های ورزشی مورد نیاز خود را از مراکز نامعتبر تهیه نکنید. مکمل های موجود در سلام دارو همگی دارای لیبل وزارت بهداشت هستند و با پلمپ و تاریخ انقضای دقیق به دست شما می رسند.
  3. در کنار bcaa، EAA هم آمینو اسید های ضروری را در اختیار عضلات شما می گذارد و برای رشد حجم عضله مناسب است. محصولات حاوی EAA را می توانید در سلام دارو مشاهده و خریداری کنید.
  4. توجه داشته باشید که افزایش حجم عضله به زمان و کوشش نیاز دارد. با مصرف مکمل های مرغوب و با کیفیت شما می توانید به فرم ایده آل عضلات برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *