کرم ضدآفتاب لایسل رنگی بژ طبیعی مناسب پوست خشک SPF50 (40میل) Original price was: تومان۴۰۹/۰۰۰.Current price is: تومان۳۵۰/۰۰۰.
بازگشت به محصولات
وازلین بهداشتی اوک شاین (200میل) Original price was: تومان۹۹/۰۰۰.Current price is: تومان۸۸/۰۰۰.

کرم ضد آفتاب سانسل لایسل مناسب پوست چرب و مستعد آکنه SPF50 (40میل)

شناسه محصول: 6262392301187 برچسب:

Original price was: تومان۴۰۹/۰۰۰.Current price is: تومان۳۲۰/۰۰۰.

قیمت:

11 در انبار

11 در انبار

قیمت محصولات سایت امروز شنبه 31 شهریور بروز شده است.

توضیحات

معرفی کرم ضدآفتاب سانسل لایسل :

همانطور که می دانید پوست یکی از مهمترین دغدغه های بشر بوده و هست. همه ی پزشکان بر این باورند که باید از کرم های ضدآفتاب در طول روز استفاده شود.تا از ایجاد انواع بیماری های پوست جلوگیری شود. ما در اینجا کرم ضد آفتاب سانسل لایسل را به شما معرفی می کنیم.

آلودگی های موجود در هوا بخصوص در آفتاب تابستان باعث ایجاد لک و کک و مک روی پوست می شود.متاسفانه اشعه های موجود در آفتاب باعث بروز انواع سرطان پوست می شود. که امروزه سرطان پوست در بین مردم بسیار شایع است.

اما مساله ی مهم اینجاست که این آلودگی ها فقط مختص هوای آزاد و بیرون از خانه نیست. حتی زمانی که در خانه هستیم نیز پوست در معرض این آلودگی ها قرار دارد. با این تفاوت که شدت آن کمتر است.

کرم ضد آفتاب سانسل لایسل از پوست شما در مقابل این آلودگی ها محافظت می کند.اگر ما در طول روز این ضد آفتاب را استفاده کنیم . از پوست ما در برابر آلودگی ها و پیری زود رس جلوگیری می کند.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا از پیری جلوگیری می کند.بله درست است، زمانی که ما از ضدآفتاب هر دو ساعت استفاده می کنیم پوست را در مقابل اشعه های فرابنفش و UV محافظت می کند و باعث می شود پوست دیرتر چروک شود و از پیری زود رس جلوگیری کند.

کرم ضد آفتاب سانسل لایسل بافت بسیار سبکی دارد که باعث جذب سریع روی پوست می شود، و به دلیل ترکیبات ویژه ای که دارد پوست را مرطوب نگه می دارد.

کرم ضدآفتاب سانسل لایسل  مخصوص پوست های چرب و مستعد آکنه می باشد،بافت بسیار سبکی دارد که می توان زیر آرایش هم استفاده کرد.


ویژگی ها ی کرم ضدآفتاب سانسل لایسل:

مخصوص پوست های چرب و مستعد آکنه

دارای بافت سبک

ضد آب و ضد حساسیت

ضد آلودگی هوا


طریقه ی مصرف:

ابتدا پوست را تمیز می کنیم، سپس کرم ضدآفتاب را به مقدار لازم روی صورت میزنیم و ماساژ می دهیم تا جذب پوست شود توجه داشته باشید که یک ربع قبل اینکه جلوی آفتاب بروید کرم ضد آفتاب را استفاده کنید.


توجه:

دور از دسترس اطفال قرار گیرد.

در صورت ایجاد حساسیت مصرف را متوقف کرده با پزشک خود مشورت کنید.

15 دقیقه قبل از قرار گرفتن در مقابل آفتاب استفاده شود

برای مشاوره بیشتر می توانید به بخش ارتباط با ما سایت مراجعه کنید.

 

 

 

 

مشخصات

Brand:

liesel

تاریخ انقضاء:

1406/04

ساخت کشور:

ایران

حجم خالص:

40ml

مناسب پوست:

پوست چرب و مستعد آکنه

Spf:

'+50 رنگی

رنگ:

کرم پودری بژطبیعی