ماسک مو ایروکس مناسب موی رنگ شده (200گرم) Original price was: تومان۱۱۰/۰۰۰.Current price is: تومان۷۹/۵۰۰.
بازگشت به محصولات
واکس مو رد وان رنگ آبی (150میل) Original price was: تومان۷۹/۰۰۰.Current price is: تومان۷۲/۰۰۰.

ماسک مو ایروکس مناسب موی وز و آسیب دیده (200گرم)

شناسه محصول: 6260000270283 برچسب:

Original price was: تومان۱۲۰/۰۰۰.Current price is: تومان۷۹/۵۰۰.

قیمت:

1 در انبار

1 در انبار

قیمت محصولات سایت امروز شنبه 31 شهریور بروز شده است.

توضیحات

معرفی ماسک مو ایروکس مناسب موی وز و آسیب دیده:

ماسک مو ایروکس مناسب موی وز و آسیب دیده، در حجم 200 گرم، به شکل تیوپی تولید و به بازار عر ضه می شود.

این محصول مناسب افرادی است که موهایشان را رنگ و دکلره می کنند. و آب میان بافتی موهایشان از بین رفته و باعث خشک شده موهایشان شده است. و یا با حرارت زیاد سشوار و اتو مو کاملا موهایشان خشک و وز دار شده است.

ماسک مو ایروکس مناسب موی وز و آسیب دیده از ترکیباتی چون روغن آرگان، شی باتر و روغن نارگیل تولید شده است. که در این صفحه راجعب تک تک ترکیبات توضیح می دهیم.

روغن آرگان: روغن آرگان سبب بازسازی، ترمیم، تغذیه عمقی مو و پوست سر خشک و آسیب دیده می باشد. این ماسک مو با داشتن انواع ویتامین ها به تقویت رشد مو و جلوگیری از ریزش آن کمک می کند. ساختار آن باعث می شود که موها به صورت معجزه آسایی نرم و لطیف شوند و از ایجاد شکنندگی و موخوره در مو جلوگیری گردد.

شی باتر: شی باتر به دلیل دارا بودن اسیدهای چرب، یک سد قوی روی مو ایجاد می کند تا رطوبت مو حفظ شود. حاوی ویتامین E است که آنتی اکسیدانی قوی به حساب می آید و در محافظت پوست سر در برابر رادیکال های آزاد و درمان شوره سر موثر است. حاوی تری گلیسیرید است که به حالت بخشیدن به موها کمک می کند.

روغن نارگیل:  در واقع روغن نارگیل با اثر گذاری بر فولیکول مو و تقویت آن، شرایط بلند شدن مو را فراهم می کند. از طرفی این روغن یک آبرسان قوی برای مو محسوب می شود. موهای مرطوب و نرم، کمتر دچار شکنندگی و به اصطلاح قطع شدن هستند. همین موضوع به خودی خود نقش مهمی در ایجاد بافت سالم، یکدست و بلند برای مو دارد.


ویژگی ها:

آبرسان قوی مو

حجم 200 گرم

مناسب موی وز و آسیب دیده


طریقه مصرف:

ابتدا مقدار مناسبی از ماسک مو را روی موی نم دار می زنیم و به ودت ده دقیقه روی ساقه ی مو ماساژ می دهیم. و سپس آبکشی می کنیم.


توجه:

دور از دسترس اطفال قرار گیرد

دور از تابش مستقیم نور خورشید، در دمای 15 تا 30 درجه ی سانتیگراد نگهداری شود

از تماس با چشم خودداری شود. در صورت تماس با آب فراوان شستشو دهید


برای خرید این محصول با تاریخ مصرف معتبر و قیمتی به صرفه می توانید از طریق داروخانه آنلاین (سلام دارو) اقدام نمایید. که تخفیفات ویژه برای شما عزیزان در نظر گرفته و با هزینه ی معقول به سراسر کشور ارسال دارد.

برای مشاوره ی بیشتر به بخش ارتباط با ما سایت مراجعه کنید.

 

 

مشخصات

Brand:

IROX

تاریخ انقضاء:

1404/12

ساخت کشور:

ایران

حجم خالص:

200gr