شامپو سر و بدن نوزاد استم سل پسرانه (200 میلی لیتر)

شامپو سر و بدن نوزاد استم سل پسرانه محصولی مناسب برای تمیز کردن و نظافت نوزادان پسر است که در ادامه برخی از ویژگی های آن را می بینیم.

قیمت اصلی تومان۵۵/۰۰۰ بود.قیمت فعلی تومان۵۳/۵۰۰ است.

ناموجود

ناموجود

توضیحات

مشخص است که پوست نوزادان نسبت به پوست بزرگسالان تفاوت هایی عمده دارد. از این رو مراقبت های آن و خصوصا شستشو این نوع پوست نیز مخصوص به خود بوده و متفاوت از مراقبت و شستشو پوست بزرگسالان است. به این ترتیب مشخص است که برای پاکسازی و تمیز کردن پوست نوزاد باید از شامپو مخصوص این گروه سنی استفاده نمود. شامپو سر و بدن نوزاد استم سل پسرانه محصولی مناسب برای تمیز کردن و نظافت نوزادان پسر است که در ادامه برخی از ویژگی های آن را می بینیم.

عدم استفاده از ترکیبات مضر رایج در شوینده ها، همچون پارابن و سولفات، در ترکیبات این محصول یکی از ویژگی های مهم آن است. این مواد به دلیل ارزان بودن، خاصیت کف زایی بالا و برخی دیگر موارد، استفاده فراوانی در تولید انواع شوینده ها، حتی شوینده های صنعتی و شوینده های خودرو دارند. اما برای سلامت بدن مضر هستند. در این محصول، این مواد آسیب زننده حذف و با مواد طبیعی و گیاهی جایگزین شده اند. این محصول پاک کنندگی بسیار ملایمی دارد و PH آن بسیار نزدیک به PH پوست نوزاد پسر است. در زمان مصرف، این محصول چشم نوزاد را دچار سوزش و ریزش اشک نمی کند. همچنین پس از استفاده از این محصول، مواردی همچون بروز حساسیت و التهاب و یا احساس خارش و سوزش در نوزاد خود مشاهده نخواهید کرد.

ویژگی ها:

  • فاقد سولفات
  • بدون سوزش چشم و ریزش اشک
  • قابل استفاده هم برای سر و هم برای بدن
  • رطوبت رسان و نرم کننده پوست و مو نوزاد
  • عدم بروز حساسیت و التهاب و خارش و سوزش پس از مصرف

نحوه مصرف شامپو سر و بدن نوزاد استم سل پسرانه:

ابتدا پوست و یا موی نوزاد خود را خیش و مرطوب نمایید. سپس مقداری از این محصول را بر روی منطقه خیس شده مورد نظر ریخته، ماساژ داده و در انتها با آب پاک نمایید.

توجه:

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان و اطفال نگهداری شود.

ویژگی ها:

وزن 280 گرم
ساخت کشور

ایران

تاریخ انقضاء

1403/05

نوع محفظه

بطری پلاستیکی

حجم خالص

200میلی لیتر

جنسیت مصرف

کودکان

بازخورد و نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو سر و بدن نوزاد استم سل پسرانه (200 میلی لیتر)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *